Шамрін Руслан Володимирович
Старший викладач кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування
Кандидат економічний наук
Старший викладач кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування
Кандидат економічний наук
м. Кривий Ріг, вул. Трамвайна 16, каб. 504/4
поштова скринька shamrinseo@donnuet.edu.ua
Дати (з – по) | з вересня 2017 р. – по теперішній час |
Назва і адреса наймача | Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, м. Кривий Ріг, Україна |
Вид діяльності, відділ | Вища освіта, кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування |
Посада | Старший викладач |
Основні види діяльності і відповідальність | Навчальна, наукова, методична та організаційна |
Дати (з – по) | з вересня 2010 р.- по вересень 2017 р. |
Назва і адреса наймача | Криворізький факультет ДВНЗ «Запорізький національний університет», м. Кривий Ріг, Україна |
Вид діяльності, відділ | Вища освіта, кафедра економіка підприємства |
Посада | Старший викладач |
Основні види діяльності і відповідальність | Навчальна, наукова, методична та організаційна |
Дати (з – по) | з лютий 2021 р. – по березень 2021 р. |
Назва і тип організації, у якій здійснювалось навчання | Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, м. Кривий Ріг, Україна |
Основні предмети/ отримані навички | Використання практик студентоцентрованого підходу в освітньому процесі |
Назва кваліфікації/документ | № ПК 01566057/0198-21 від 31.03.2021 р |
Дати (з – по) | травень 2015 |
Назва і тип організації, у якій здійснювалось навчання | Криворізький інститут ім. Петра Калнишевського ПрАТ ВНЗ “Міжрегіональна Академія управління” |
Основні предмети/ отримані навички | Методика викладання обліково – кібернетичних дисциплін професійної підготовки студентів |
Назва кваліфікації/документ | Свідоцтво |
Дати (з – по) | з жовтня – по листопад 2019 р. |
Назва і тип організації, у якій здійснювалось навчання | ВНЗ «Київський університет ринкових відносин», свідоцтво про підвищення кваліфікації |
Основні предмети/ отримані навички | Обґрунтування ринкової доцільності створення бізнесу, його ресурсне та фінансове забезпечення |
Назва кваліфікації/документ | Свідоцтво №40/2 |
Наукові компетенції:
Кандидат економічних наук із спеціальності «Економіка та управління підприємствами» (за видами економічної діяльності), 2013 р.
Публікації
МОНОГРАФІЇ
1.Формування системи інноваційного маркетингу підприємств : монографія / С.В. Маловичко, О.В. Булгакова, Т.С. Задніпрянна та ін. Видавець ФОП Чернявський Д.О., 2016. Розд.9. С. 180-192
|
|
СТАТТІ
1.Шаповалова І. В. Формування стратегічного набору підприємства в системі менеджменту якості. Вісник соціально-економічних досліджень, 2016. Вип. 2(61). С.119-127. http://elibrary.donnuet.edu.ua/1922/ 2. Шаповалова І. В. Конкурентні переваги підприємства: ретроспективний аналіз трактування термінів. Економіка та суспільство. електрон. наук. фахове вид. 2017. Вип.10. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/1922/ 3.Приймак Н. С., Шаповалова І.В. Ресурсні стратегії в системі забезпечення ефективності управління стратегічним потенціалом підприємства. Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, 2018. Вип. 1 (68). С.39-47. http://elibrary.donnuet.edu.ua/866/ 4. Карабаза І.А., Шаповалова І.В. Стратегічні заходи маркетингового просування національного туристичного продукту на світовий ринок туристичних послуг. Торгівля і ринок, 2018. Вип. 43. С.56-68 http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/1198 5. Inessa Shapovalova, Svitlana Ivanova, Liudmyla Rybalko,Ryszard Królik Стратегия поиска проектной идеи. Zarządzania Innowacyjnego w Gospodarce i Biznesie” Akademia Humanistyczno–Ekonomiczna w Łodz,2018.Вип.1(26). С. 13-23. http://elibrary.donnuet.edu.ua/1949/ 6. Карабаза І.А., Шаповалова І.В. Формування туристичного іміджу України: організація просування національного туристичного продукту на світовий ринок. Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2018. №2 (69). С.69-77. http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/1473 7 . Карабаза І.А., Шаповалова І.В. Бренд промислового міста: чинники, що впливають на просування. Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2019. №1 (70). С.16-26. http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/1590 8.Котковський В. С., Нєізвєстна О.В., І. В. Шаповалова. Маркетингова оцінка фінансових інновацій банку за допомогою сек’юритизації активів. Економічні горизонти, 2018.Вип.3(6). C. 35-42. http://elibrary.donnuet.edu.ua/1952/ 9. Коровіна О.В., Шаповалова І.В. Аутосорсинг логістичної функції підприємства в контексті розробки стратегії. Торгівля і ринок, 2019. Вип.1(45). С.41-52. http://elibrary.donnuet.edu.ua/1948/ 10. Шаповалова І.В. Якість: сутнісний аспект та еволюція поглядів. Торгівля і ринок,2019. Вип.(2)46. С.90-97 http://elibrary.donnuet.edu.ua/1951/ 11. Гудзь Ю.Ф., Юнацький М.О., Шаповалова І.В Features of the financial analysis of small agricultural business processing enterprises to avoid the threat of its bankruptcy// Торгівля і ринок України : тематичний зб. наук. праць Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Кривий Ріг : ДонНУЕТ, 2020. Вип. (1)47. – с.26-3812. Шаповалова І.В., Маловичко С.В. Аналіз поглядів на сутність та класифікацію конкурентних стратегій підприємства// Торгівля і ринок України : тематичний зб. наук. праць Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Кривий Ріг : ДонНУЕТ, 2020. Вип. (2)48. с. 76–87 http://elibrary.donnuet.edu.ua/2344/ 13. Шаповалова І.В., Романуха О.М. Особливості комунікацій в соціальних мережах підприємств індустрії гостинності на прикладі готелів та ресторанів України// Торгівля і ринок України : тематичний зб. наук. праць Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Кривий Ріг : ДонНУЕТ, 2021. Вип. (1)49. с. 116–124 14. Шаповалова І.В. Розробка механізму застосування методик «Talent Q» та «Talеnt Pool» як складових концепції управління талантами. // Торгівля і ринок України : тематичний зб. наук. праць Донецький нац. ун-т екон. і торгівлі ім. Михайла Туган-Барановського. Кривий Ріг : ДонНУЕТ, 2021. №2 (50). С.59-68. 15. Компанець К. А., Шаповалова І. В., Ільченко В. Ю., Городецький М. Я. Реалізація бізнес-моделі екологічного маркетингу в автотранспортних підприємствах Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2021. №2 (74). С.19-26 16.Лижнік Ю.Б., Бочарова Ю.Г., Шаповалова І.В. Мікроекономічне моделювання поведінки споживача на ринку продовольчих товарів України. Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2022. №2 (77). С.64-73 17.Лижнік Ю.Г., Шамрін Р.В., Шаповалова І.В. Застосування інструментів інтернет-маркетингу для формування поведінкової реакції споживачів Вісник Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Кривий Ріг: ДонНУЕТ,, 2023. №1 (78). С.14-21. 18. Романуха О.М., Шаповалова І.В., Литвиненко Ж.Р. Мастабай Н.С. Аналіз образу користувачів готельних послуг на прикладі сайту uahotels. Ефективна економіка, 2023. №7. https://nayka.com.ua/index.php/ee/article/view/1879 |
|
НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ
1.Іванова Н.С., Приймак Н.С., Карабаза І.А., Шаповалова І.В. Сучасний менеджмент у схемах і таблицях: навч. посібник. Частина 1. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2021. 135 с. http://elibrary.donnuet.edu.ua/2321/ 2. Сучасний менеджмент у схемах і таблицях: навч. посібник. [Електронний ресурс] / Н.С. Іванова, Н.С. Приймак, І.А. Нєізвєстна, І.В. Шаповалова, Ю.Б. Лижник; ред. Н.С. Іванова. – Кривий Ріг : Вид.ДонНУЕТ, 2022. – 190 с. URL: |