Опитування магістрів, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв»

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Обладнання переробних і харчових виробництв» другого (магістерського) рівня вищої освіти про якість та вчасність інформування щодо цілей, змісту та очікуваних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання у формі онлайн-опитування 01.09.2020-31.12.2020 р. методом анкетування (анкета SQ 7) із використанням сервісу Microsoft Forms.

На запитання «Коли Ви зазвичай дізнаєтеся про цілі, зміст та очікувані результати навчаннявсі респонденти (5 осіб) обрали варіант відповіді «перед вивченням дисципліни». На наступне запитання цього блоку «Коли Ви зазвичай дізнаєтеся про порядок та критерії оцінювання?» 5 здобувачів вищої освіти з числа опитаних обрали варіант відповіді «перед вивченням дисципліни».

Відповіді показують, що здобувачів вищої освіти вчасно інформують про цілі, зміст та очікувані результати навчання та про порядок та критерії оцінювання, що мотивує їх до навчальної діяльності.

Узагальнена інформація на запитання: «Що для Вас виступає основним джерелом інформації про цілі, зміст та очікувані результати навчання, порядок та критерії оцінювання?» та «Що для Вас виступає основним джерелом інформації про «політику навчальної дисципліни» (невчасно виконані завдання, пропущені заняття (лікарняні, мобільність); плагіат, академічна доброчесність, по…» відповідей респондентів, наведена у табл. 1.

Таблиця 1 – Розподіл відповідей здобувачів вищої освіти «Що для Вас виступає основним джерелом інформації про цілі, зміст та очікувані результати навчання, порядок та критерії оцінювання?» та «Що для Вас виступає основним джерелом інформації про «політику навчальної дисципліни» (невчасно виконані завдання, пропущені заняття (лікарняні, мобільність); плагіат, академічна доброчесність, по…», осіб

Що для Вас виступає основним джерелом інформації Запропоновані варіанти відповідей Кількість згадувань
цілі, змісту та очікуваних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання Викладач 1
Викладач та робоча програма або силабус дисципліни 4
Робоча програма або силабус

дисципліни

2
«політики навчальної дисципліни» (невчасно виконані завдання, пропущені заняття (лікарняні, мобільність); плагіат, академічна доброчесність, по… Адміністрація Інституту або Університету 1
Викладач 4

 

Студенти ознайомлені з методичним забезпеченням (робочі програми, силабуси), що гарантує усвідомлення цілі, змісту та очікуваних результатів навчання, порядку та критеріїв оцінювання, стійкого засвоєння програмного матеріалу з дисципліни, формування особистості, яка прагне до саморозвитку та самореалізації у процесі навчання. Чітка політика навчальної дисципліни (невчасно виконані завдання, пропущені заняття (лікарняні, мобільність); плагіат, академічна доброчесність тощо) забезпечує формування у студентів особистісно-професійних якостей (відповідальність, самостійність за прийняті рішення тощо).

252 разів прочитано