Фестиваль реклами AdFest 2024 в Університеті Туган-Барановського

КАФЕДРА МАРКЕТИНГУ, МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО АДМІНІСТРУВАННЯ Університету Туган-Барановського запрошує талановиту та креативну молодь взяти участь у навчально-розважальному заході «AdFest 2024», присвяченому професіональному святу Дню маркетолога та рекламіста.

Фестиваль реклами AdFest відбудеться 23 жовтня 2024 року в Teams Онлайн о 12:30.

У рамках заходу планується  проведення конкурсу рекламних проектів за наступними номінаціями:

  • Соціальна реклама – куратор напряму: доктор економічних наук, професор маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Приймак Наталія Сергіївна  priymak@donnuet.edu.ua ), (098)-731-87-27
  • Реклама товару(послуги) – куратор напряму: кандидат економічних наук, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування – Барабанова Валентина Віталіївна  barabanova@edu.ua), (097)-652-43-89
  • Нестандартна реклама спеціальності, професії майбутнього – куратор напряму: старший викладач кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування –Шаповалова Іннеса Вадимівна (shapovalova@donnuet.edu.ua), (097)-333-00-99.

Вимоги до оформлення робіт:

  • кожна робота оформлюється у вигляді окремої конкурсної заявки.
  • одне зображення: Jpeg, 150 dpi, RGB, A4 формат. Зображення прикріплюється до конкурсної заявки безпосередньо.
  • файл зображення, назва файлу має відповідати назві роботи.
  • зображення НЕ має містити назву агентства, логотипи або інші дані, за винятком self-promotion.
  • обов’язковим є оформлення конкурсної заявки, яка додається.
  • конкурсні роботи та заявки надсилаються на на електронну адресу куратора із зазначенням у заголовку листа назви номінації

Конкурсна боротьба учасників передбачає подачу роботи (рекламного слайда або відеоролика) у електронній формі в обраній номінації до 19.10.2024 включно. Тривалість презентації рекламного слайда або відеоролика до 3 хвилин. Оцінювання робіт здійснюється членами професійного  журі.

Кращі роботи будуть розміщені на сайті університету, кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування. Роботи після закінчення прийому заявок будуть розміщені для ознайомлення та визначення лідерів народного та Інтернет-голосування на офіційному сайті Університету http://www.donnuet.edu.ua.у соціальній мережі Facebook

Дедлайн прийому конкурсних робіт – 19 жовтня 2024 року

Дедлайн голосування у мережі Facebook  – 22 жовтня 2024 року

Участь в конкурсі безкоштовна!

Информ лист_AdFest2024

7 разів прочитано