Всеукраїнський конкурс LoNG 2018: студенти ДонНУЕТ стали лауреатами у номінації «Сміливе рішення»
Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського вітає команду студентів «КУТ90» із отриманою перемогою у Всеукраїнському конкурсі студентських команд LoNG 2018 «Look of New Generation/Погляд нового покоління». 18 грудня 2018 року відбувся фінал конкурсу, який організували Глобальний договір ООН в Україні, Українська асоціація з розвитку менеджменту та бізнес освіти (УАРМБО), Київська Бізнес Школа, Академія праці, соціальних відносин і туризму. Партнер Конкурсу – компанія «Дубномолоко» сформулювала конкурсне завдання: створити проект дорожньої карти залучення інвестицій для реконструкції водоочисних споруд у м. Дубно.
На участь у Конкурсі зареєструвались 72 команди з 44 ЗВО з 23 міст України (Вінниця, Дніпро, Житомир, Івано-Франківськ, Ірпінь, Київ, Кременчук, Кривий Ріг, Львів, Луцьк, Маріуполь, Мелітополь, Миколаїв, Одеса, Полтава, Рівне, Тернопіль, Суми, Умань, Харків, Хмельницький, Черкаси, Чернігів). До Першого туру Конкурсу увійшла 41 команда.
Під час презентації конкурсних робіт у фіналі команди продемонстрували ґрунтовну теоретико-практичну підготовку, дослідницькі навички, амбітність та масштабність мислення, сміливість, креативність, вміння працювати в команді, гарні навички усної презентації, самостійність та натхненність.
Журі Конкурсу досить складно було оцінювати конкурсні роботи та виступи команд, оскільки рівень підготовки команд-фіналістів був дуже високим, що називається «рівні серед рівних». Тож з невеликим «відривом» команди показали такі результати:
Абсолютні переможці
І місце – команда «BizOwn» ДВНЗ «Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана»
ІІ місце – команда «MiLKy WaY» Харківського національного автомобільно-дорожнього університету
ІІІ місце – команда «The Tax Agents» Університету державної фіскальної служби України
Переможці у номінаціях:
«Реалістичність та результативність ідей для компанії» – команда «Швидка економічна допомога» Економічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка;
«Сміливе рішення» – команда «КУТ90» Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського (м. Кривий Ріг);
«Команда, яка надихає» – команда «V.I.P.HUUP» Хмельницького університету управління та права;
«Соціальна значимість для стейкхолдерів» – команда «ZNAEU» Житомирського національного агроекологічного університету;
«Системність та послідовність» – команда «Капітани індустрії» Національного аерокосмічного університету ім. М.Є. Жуковського «Харківський авіаційний інститут».
Заслуговує на особливу увагу і щиру подяку робота викладачів-консультантів команд.
Партнер Конкурсу Компанія «Дубномолоко» нагородила призами всіх переможців.
Компанія «Дубномолоко» та компанія «Дубноводоканал» задоволені результатами конкурсу і висловили наміри співпрацювати з командами щодо втілення конструктивних ідей у реалізації проекту.
Раніше ми писали про вихід нашої команди до другого туру конкурсу: Студенти ДонНУЕТ беруть участь у Всеукраїнському конкурсі LoNG-2018
Leave a Reply
Want to join the discussion?Feel free to contribute!