Кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування є структурним підрозділом навчально-наукового інституту економіки, управління та адміністрування ДонНУЕТ.
Кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування є випусковою та забезпечує підготовку та підвищення кваліфікації фахівців різних ступенів вищої освіти (ступінь «Бакалавр», «Магістр») за спеціальностями:
- 073 «Менеджмент»
-
281 «Публічне управління та адміністрування»
- 075 «Маркетинг»
Кафедра забезпечує викладання дисциплін, пов’язаних з теорією та практикою використання маркетингу та менеджменту у діяльності підприємств, необхідних для здобуття студентами всіх спеціальностей Університету широкого доступу до працевлаштування.
Завідувач кафедри – д.е.н., доцент Приймак Н.С.
Адреса: вул. Трамвайна, 16, ауд. 504
+38 (098) 546 49 15
Кафедра маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування утворенa у 2014 р. у результаті об’єднання кафедри маркетингового менеджменту (створена у 1991 році) та кафедри маркетингу і комерційної справи (понад 80 років існування).
Кафедрою забезпечується організація та проведення навчального процесу з таких дисциплін:
- Адміністративний менеджмент
- Антикризовий менеджмент
- Економічна безпека
- Електронне врядування та електрона демократія
- Етика бізнесу
- Інноваційний маркетинг
- Інтернет-маркетинг
- Інформаційно-аналітична підтримка прийняття управлінських рішень
- Комунікативний менеджмент
- Корпоративне управління
- Маркетинг
- Маркетинг товарів та послуг
- Маркетингова товарна політика
- Маркетингове ціноутворення
- Маркетинговий менеджмент
- Маркетингові дослідження
- Маркетингові комунікації
- Менеджмент
- Менеджмент організацій
- Менеджмент підприємства
- Мерчандайзинг
- Міжнародний маркетинг
- Основи маркетингу
- Паблік рилейшинз
- Поведінка споживачів
- Проєктний менеджмент
- Публічна політика та публічне управління
- Рекламний менеджмент
- Самоменеджмент
- Стратегічне управління
- Стратегічний маркетинг
- Стратегічний менеджмент
- Теорія організації
- Товарна інноваційна політика
- Управління інноваціями
- Управління персоналом
- Управління стратегічними змінами
- Управлінські рішення