Барабанова Валентина Віталіївна
доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування
доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування
м. Кривий Ріг, вул. Трамвайна 16, каб. 508
поштова скринька barabanova@donnuet.edu.ua
Дати (з – по) | з січня 2020р. – по теперішній час |
Назва і адреса наймача | Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Кривий Ріг, Україна |
Вид діяльності, відділ | Вища освіта, дирекція інституту ННІРГБТ, кафедра маркетингу менеджменту та публічного адміністрування |
Посада | Директор ННІРГБТ, доцент кафедри |
Основні види діяльності і відповідальність | Навчальна, наукова, методична та організаційна діяльність ННІ, контрольна за освітнім процесом кафедр |
Дати (з – по) | з вересня 2017 р. – по грудень 2019р. |
Назва і адреса наймача | Донецький національний університет економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського, Кривий Ріг, Україна |
Вид діяльності, відділ | Вища освіта, кафедра маркетингу менеджменту та публічного адміністрування |
Посада | Доцент |
Основні види діяльності і відповідальність | Навчальна, наукова, методична та організаційна |
Дати (з – по) | з вересня 2010 р. – по серпень 2017 р. |
Назва і адреса наймача | Криворізький факультет Запорізького національного університету, м. Кривий Ріг, Україна |
Вид діяльності, відділ | Вища освіта, кафедра економічної кібернетики |
Посада | Завідувач кафедри, доцент кафедри |
Основні види діяльності і відповідальність | Навчальна, наукова, методична та організаційна |
Дати (з – по) | з вересня 2009 р. – по серпень 2010 р. |
Назва і адреса наймача | Криворізький факультет Запорізького національного університету, м. Кривий Ріг, Україна |
Вид діяльності, відділ | Вища освіта, кафедра економіки та обліку |
Посада | Старший викладач |
Основні види діяльності і відповідальність | Навчальна, наукова, методична та організаційна |
Дати (з – по) | з березня 2001– по серпень 2009 р. |
Назва і адреса наймача | Криворізька філія ПВНЗ «Європейський університет», м. Кривий Ріг, Україна |
Вид діяльності, відділ | Вища освіта, кафедра фінансів |
Посада | Старший викладач |
Основні види діяльності і відповідальність | Навчальна, наукова, методична та організаційна |
Дати (з – по) | з жовтня 1996р. – по грудень1999р. |
Назва і адреса наймача | Державна податкова інспекція у Дзержинському районі ,
Кривий Ріг, Україна |
Вид діяльності, відділ | Податкова служба, відділ непрямих податків |
Посада | Державний податковий інспектор |
Основні види діяльності і відповідальність | Контроль за сплатою податкових надходжень до бюджетів різних рівнів. Документальні та камеральні перевірки платників податків. Реєстрація платників ПДВ |
[table id=18 /]
Наукові компетенції:
кандидат економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Фінансові важелі підвищення ефективності підприємств хлібопекарської галузі»), 2010р.
Дослідницький досвід:
МОНОГРАФІЇ
1. Scientific development and achievements. Published by Sciemcee Publishing: London, 2018. 460р. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/1851 2. Антикризове управління економічним розвитком регіонів: колективна монографія / за ред. Н.С. Іванової. Кривий Ріг: Вид. Р.А. Козлов, 2019. 226с. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/1340 3. Ensuring The National Economic Interests In The Context Of European Integration Processes .Security Of Tourism Services As A Component Of Ensuring National Economic Interests In The Context Of European Integration Processes. V. Barabanova, et all (collective monograph) 4. Edited by N. Ivanova. Prague: Oktan-Print s.r.o., 2020. S.5, pp. 77-93. URL: htt ps://www.oktanprint.cz/p/ensuring-the-national-. 5. Публічне управління та адміністрування в забезпеченні реалізації цілей сталого розвитку. Ефективна модель соціального партнерства для забезпечення сталого розвитку В.Барабанова: [Електронний ресурс]/за ред. Н. С. Іванової. Кривий Ріг: Вид.ДонНУЕТ, 2021.-Розд.6, С. 91-105.URL: URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/2325/ 6. Econometric approach to justification of managerial decisions. N. Ivanova, T. Kozhukhova,V. Barabanova, V. Yankovsky. Econometric modeling of managerial decisions at the macro and micro levels. Kharkiv: РС ТЕСHNOLOGY СЕNTЕR, 22-43. doi: http://doi.org/10.15587/978-617-7319-37-4.ch2 |
СТАТТІ
1. Барабанова В.В. Проблеми сучасного маркетингу: фактори, стан та перспективи розвитку. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Економіка і менеджмент». Одеса, 2017. № 27. С. 108 – 110. URL: http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua/ 2. Барабанова В.В. Електронний маркетинг як важлива складова маркетингової діяльності підприємства. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». електрон. наук. фахове вид. 2017. № 17. URL: http://editor@inter-nauka.com/ 3. Barabanova V., Bohatyryova G. Tthe impact of social marketing on consumer behavior of tourist services. International Journal of Innovative Technologies in Economy. 2018. №3(15). Vol. 39-43. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/872 4. Barabanova, V., Bohatyryova G. Social measures for the development of market of tourism services in Ukraine. Innovative Economics and Management. 2018. №5(3). Vol. 116-124.URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/1275/1/INNOVATIVE%20ECONOMICS%20AND%20MANAGEMENT%20%20%233%2C%202018.pdf 5. Барабанова В. В., Богатирьова Г.А. Інструменти соціального маркетингу на ринку туристичних послуг. Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, Вип. № 1 (68). 2018. С. 62-72. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/881/1/Barabanova_article_30_07_2018.pdf 6. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Соціально-етичний маркетинг як основа конструктивних взаємовідносин зі споживачами туристичних послуг. Торгівля і ринок України. 2018. № 1(43). С. 144-153.URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/882/1/Barabanova%20_article_30_08_2018.pdf 7. Барабанова В.В., Богатирьова Г. А., Приймак Н.С. Маркетингові аспекти розвитку ринку туристичних послуг в Україні. Науковий вісник Полісся. 2018. № 2 (14). С. 221-229. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/875/1/Barabanova%20_article_10_06_2018.pdf 8. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Соціально-маркетингова сегментація ринку туристичних послуг в Україні. Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. 2018. № 2 (69). С. 45-55. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/872/1/Barabanova_article_10_04_2018.pdf 9. Barabanova V., Gorina G. Marketing aspects of developing tourism services market in Ukraine & the Baltic countries. Baltic Journal of Economic Studies. 2019. Vol. 5. P. 39-47 URL: http://www.baltijapublishing.lv/ 10. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Маркетингові аспекти формування музейного простору. Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. Кривий Ріг: ДонНУЕТ. Вип. № 1 (70). 2019. С. 76-86. URL: http://visnik.donnuet.edu.ua/uk/ 11. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Система ефективного позиціонування нетрадиційного туристичного продукту на ринку турпослуг України. Торгівля і ринок України. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, Вип. № 1 (45).2019. С. 115-125. URL: http://torgivlya.donnuet.edu.ua/ 12. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Особливості формування комунікативного фестивального простору: маркетингові аспекти Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. Кривий Ріг: ДонНУЕТ. Вип. № 2 (71). 2019. С. 19-29. URL: http://visnik.donnuet.edu.ua/ 13. BarabanovaV.V., Gorina G.O., Bohatyryova G.A., Nikolaichuk O.A., Romanukha O.M. Clustering of regional tourism service markets according to indicators of the functioning of subjects of tourism activity. Journal of Geology, Geography and Geoecology. 2020. Vol. 29. №4. P. 684-692. URL: https://doi.org/https://doi.org/10.15421/112061 14. BarabanovaV.V., Bohatyryova G.A., Gorina G.О. Marketing mechanisms of tourism industry development under instable environment Journal of Geology, Geography and Geoecology. 2020. Vol. 29. №4. P. 625-636. URL: https://doi.org/https://doi.org/10.15421/112056 15. Romanenko, V. Boiko, S. Shevchuk, V.Barabanova, Y. Rural Development by stimulating agro-tourism activities International Journal of Management. 2020.Vol.11, Iss 4, pp. 605-613. URL: https://iaeme.com/Home/article_id/IJM_11_04_058 16. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Технології латерального маркетингу на регіональному ринку туристичних послуг. Торгівля і ринок України. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. № 1 ( 47). С. 57-65. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/2050 17. Valentina V. Barabanova, GalinaA. Bohatyryova, Hannah Udovichenko Training bachelor of tourism to the profession in terms of multicultural educational space(2021), Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. 2021. Vol. 13. №1, рр. 144-161. URL: https://doi.org/10.18662/rrem/13.1/365 18. Барабанова В. В., Маловичко С.В. Трансформаційна система послуг туристичної сфери: виклики сьогодення. Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. Кривий Ріг: ДонНУЕТ. 2020. № 1(72). С. 66-74. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/2049/ 19. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Маркетингові аспекти формування конкурентних переваг товару на ринку України. Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. Кривий Ріг: ДонНУЕТ. Вип. 2021. №2 ( 47). С. 09-18. 20. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Європейський досвід розвитку ринку туристичних послуг в постпандемічний період: традиції та інновації. Торгівля і ринок України. 2022. № 1 (51). С.96-104. http://torgivlya.donnuet.edu.ua/uk/arkhiv.html#43-1-51-2022 21. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Інструментарій маркетингу туристичних послуг Торгівля і ринок України.2022. №1 (51). С.51-58. http://torgivlya.donnuet.edu.ua/uk/arkhiv.html#43-1-51-2022. 22. Богатирьова Г. А., Барабанова В. В. Інноваційні маркетингові інструменти просування туристичного продукту. Вісник ДонНУЕТ 2022 № 1(76) С.9-19 DOI: https://doi.org/10.33274/2079-4819-2022-77-2-9-19. 23. Барабанова В.В., Лохман Н.В. Вплив концепції екологічного маркетингу на діяльність підприємств. Торгівля і ринок України. 2023 № 1(35). С.81-89. 24. Приймак Н.С., Барабанова В.В., Ніконенко Б.Ю. Особливості маркетингового ціноутворення в сучасних умовах ведення бізнесу Торгівля і ринок України.2023 № 1(35).С.100-107. 25. Барабанова В. В., Лохман Н.В. Інноваційні методи маркетингових досліджень поведінки споживачів. Інвестиції: практика та досвід.2023. № 23. С.35-39.DOI: https://doi.org/10.32702/2306-6814.2023.23.35 26. Барабанова В.В.,Лохман Н.В. Особливості поведінки споживачів під час війни в Україні.Ефективна економіка. 2023. No 11. DOI: http://doi.org/10.32702/2307-2105.2023.11.10 НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ 1. Шило В.П., Ільїна С.Б., Доровська С.С., Барабанова В.В. Фінанси підприємств: теор.- прак. посіб. для студ. ВНЗ. Київ: Професіонал, 2006. 280с. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/1864 2. Шило В.П., Ільїна С.Б., Барабанова В.В., Криштопа І.І. Фінанси підприємств: теор.- прак. посіб. для студ. ВНЗ. 2-ге вид. Київ: Кондор, 2011. 428 с. 3. Череп А.В., Барабанова В.В., Олейник Л.Г. Податковий менеджмент: навчально-методичний посібник для студ. ВНЗ.Запоріжжя.: ЗНУ, 2014.282с. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/1865 4. Барабанова В.В. Маркетингові дослідження [Текст]: навч. посіб. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. 136 с. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/2115/ 5. Інноваційний маркетинг: навч. посібник. [Електронний ресурс] В.В. Барабанова, Г.А. Богатирьова. Кривий Ріг : Вид.ДонНУЕТ, 2022. 145 с.
|