Барабанова Валентина Віталіївна
Директор навчально-наукового інституту ресторанно-готельного бізнесу та туризму, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування, доцент кафедри економічної кібернетики, кандидат економічних наук
Директор навчально-наукового інституту ресторанно-готельного бізнесу та туризму, доцент кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування, доцент кафедри економічної кібернетики, кандидат економічних наук
м. Кривий Ріг, вул. Трамвайна 16, каб. 508
поштова скринька barabanova@donnuet.edu.ua
[table id=17 /]
[table id=18 /]
Наукові компетенції:
кандидат економічних наук зі спеціальності 08.00.04 – Економіка та управління підприємствами (за видами економічної діяльності), тема дисертації «Фінансові важелі підвищення ефективності підприємств хлібопекарської галузі»), 2010р.
Дослідницький досвід:
МОНОГРАФІЇ
1. Scientific development and achievements. Published by Sciemcee Publishing: London, 2018. 460р. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/1851
2. Антикризове управління економічним розвитком регіонів: колективна монографія / за ред. Н.С. Іванової. Кривий Ріг: Вид. Р.А. Козлов, 2019. 226с. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/1340
3. Ensuring The National Economic Interests In The Context Of European Integration Processes.Security Of Tourism Services As A Component Of Ensuring National Economic Interests In The Context Of European Integration Processes. V. Barabanova, et all (collective monograph) Edited by N. Ivanova. Prague: Oktan-Print s.r.o., 2020. S.5, pp. 77-93. URL:https://www.oktanprint.cz/p/ensuring-the-national-.
4. Публічне управління та адміністрування в забезпеченні реалізації цілей сталого розвитку. Ефективна модель соціального партнерства для забезпечення сталого розвитку В.Барабанова: [Електронний ресурс] / за ред. Н. С. Іванової . Кривий Ріг : Вид.ДонНУЕТ, 2021.-Розд.6, С. 91 105.URL:http://elibrary.donnuet.edu.ua/2325/
5. Econometric approach to justification of managerial decisions. N. Ivanova, T. Kozhukhova,V. Barabanova, V. Yankovsky. Econometric modeling of managerial decisions at the macro and micro levels. Kharkiv: РС ТЕСHNOLOGY СЕNTЕR, 22-43. doi: http://doi.org/10.15587/978-617-7319-37-4.ch2
СТАТТІ
1. Барабанова В.В., Берідзе Т.М. Формування показників пропорційності розвитку у діяльності підприємств гірничодобувної галузі. Науково-практичний журнал «Інвестиції: практика та досвід». Київ, 2016. Вип. 16. С.10–13. URL: http://www.investplan.com.ua/?op=7
2. Барабанова В.В. Проблеми сучасного маркетингу: фактори, стан та перспективи розвитку. Науковий вісник Міжнародного гуманітарного університету. Серія: «Економіка і менеджмент». Одеса, 2017. № 27. С. 108 – 110. URL: http://www.vestnik-econom.mgu.od.ua/
3. Барабанова В.В. Електронний маркетинг як важлива складова маркетингової діяльності підприємства. Міжнародний науковий журнал «Інтернаука». електрон. наук. фахове вид. 2017. № 17. URL: http://editor@inter-nauka.com/
4. Barabanova V., Bohatyryova G. Tthe impact of social marketing on consumer behavior of tourist services. International Journal of Innovative Technologies in Economy. 2018. №3(15). Vol. 39-43. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/872
5. Barabanova, V., Bohatyryova G. Social measures for the development of market of tourism services in Ukraine. Innovative Economics and Management. 2018. №5(3). Vol. 116-124. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/1275/1/INNOVATIVE%20ECONOMICS%20AND%20MANAGEMENT%20%20%233%2C%202018.pdf
6. Барабанова В. В., Богатирьова Г.А. Інструменти соціального маркетингу на ринку туристичних послуг. Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, Вип. № 1 (68). 2018. С. 62-72. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/881/1/Barabanova_article_30_07_2018.pdf
7. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Соціально-етичний маркетинг як основа конструктивних взаємовідносин зі споживачами туристичних послуг. Торгівля і ринок України. 2018. № 1 (43). С. 144-153. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/882/1/Barabanova%20_article_30_08_2018.pdf
8. Барабанова В.В., Богатирьова Г. А., Приймак Н.С. Маркетингові аспекти розвитку ринку туристичних послуг в Україні. Науковий вісник Полісся. 2018. № 2 (14). С. 221-229. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/875/1/Barabanova%20_article_10_06_2018.pdf
9. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Соціально-маркетингова сегментація ринку туристичних послуг в Україні. Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. 2018. № 2 (69). С. 45-55. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/872/1/Barabanova_article_10_04_2018.pdf
10. Barabanova V., Gorina G. Marketing aspects of developing tourism services market in Ukraine & the Baltic countries. Baltic Journal of Economic Studies. 2019. Vol. 5. P. 39-47 URL: http://www.baltijapublishing.lv/
11. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Маркетингові аспекти формування музейного простору. Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. Кривий Ріг: ДонНУЕТ. Вип. № 1 (70). 2019. С. 76-86. URL: http://visnik.donnuet.edu.ua/uk/
12. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Система ефективного позиціонування нетрадиційного туристичного продукту на ринку турпослуг України. Торгівля і ринок України. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, Вип. № 1 (45).2019. С. 115-125. URL: http://torgivlya.donnuet.edu.ua/
13. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Особливості формування комунікативного фестивального простору: маркетингові аспекти Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. Кривий Ріг: ДонНУЕТ. Вип. № 2 (71). 2019. С. 19-29. URL: http://visnik.donnuet.edu.ua/
14. BarabanovaV.V., Bohatyryova G.A., Gorina G.О. Marketing mechanisms of tourism industry development under instable environment Journal of Geology, Geography and Geoecology. 2020. Vol. 29. №4. P. 625-636. URL: https://doi.org/https://doi.org/10.15421/112056
15. Romanenko, V. Boiko, S. Shevchuk, V.Barabanova, Y. Rural Development by stimulating agro-tourism activities International Journal of Management. 2020.Vol.11, Iss 4, pp. 605-613. URL: https://iaeme.com/Home/article_id/IJM_11_04_058
16. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Технології латерального маркетингу на регіональному ринку туристичних послуг. Торгівля і ринок України. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. № 1 ( 47). С. 57-65. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/2050
17. Valentina V. Barabanova, GalinaA. Bohatyryova, Hannah Udovichenko Training bachelor of tourism to the profession in terms of multicultural educational space(2021), Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala. 2021. Vol. 13. №1, рр. 144-161. URL: https://doi.org/10.18662/rrem/13.1/365
18. Барабанова В. В., Маловичко С.В. Трансформаційна система послуг туристичної сфери: виклики сьогодення. Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. Кривий Ріг: ДонНУЕТ. 2020. № 1(72). С. 66-74. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/2049/
19. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Маркетингові аспекти формування конкурентних переваг товару на ринку України. Вісник ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського. Серія: Економічні науки. Кривий Ріг: ДонНУЕТ. Вип. 2021. №2 ( 47). С. 09-18.
20. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Європейський досвід розвитку ринку туристичних послуг в постпандемічний період: традиції та інновації. Торгівля і ринок України. 2022. № 1 (51). С.96-104. http://torgivlya.donnuet.edu.ua/uk/arkhiv.html#43-1-51-2022
21. Барабанова В. В., Богатирьова Г. А. Інструментарій маркетингу туристичних послуг Торгівля і ринок України.2022. №1 (51). С.51-58. http://torgivlya.donnuet.edu.ua/uk/arkhiv.html#43-1-51-2022
НАВЧАЛЬНІ ПОСІБНИКИ
1. Шило В.П., Ільїна С.Б., Доровська С.С., Барабанова В.В. Фінанси підприємств: теор.- прак. посіб. для студ. ВНЗ. Київ: Професіонал, 2006. 280с. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/1864
2. Шило В.П., Ільїна С.Б., Барабанова В.В., Криштопа І.І. Фінанси підприємств: теор.- прак. посіб. для студ. ВНЗ. 2-ге вид. Київ: Кондор, 2011. 428 с.
3. Череп А.В., Барабанова В.В., Олейник Л.Г. Податковий менеджмент: навчально-методичний посібник для студ. ВНЗ.Запоріжжя.: ЗНУ, 2014.282с. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/id/eprint/1865
4. Барабанова В.В. Маркетингові дослідження [Текст]: навч. посіб. Кривий Ріг: ДонНУЕТ, 2020. 136 с. URL: http://elibrary.donnuet.edu.ua/2115/
5.Інноваційний маркетинг: навч. посібник. [Електронний ресурс] В.В. Барабанова, Г.А. Богатирьова. Кривий Ріг : Вид.ДонНУЕТ, 2022. 145 с.