РЕЗУЛЬТАТИ ОПИТУВАННЯ МАГІСТРІВ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ « ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ » ЩОДО ЯКОСТІ ТА ВЧАСНОСТІ ІНФОРМУВАННЯ ПРО ЦІЛІ, ЗМІСТ ТА ОЧІКУВАНІ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ, ПОРЯДОК ТА КРИТЕРІЇ ОЦІНЮВАННЯ

Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Підприємництво та торгівля» другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо якості та вчасності інформування про цілі, зміст та очікувані результатів навчання, порядок та критерії оцінювання, було проведено 02.09-05.09.2024.

За результатами опитування установлено, 67% респондентів зазвичай дізнаються про цілі, зміст та очікувані результати навчання перед вивченням дисципліни, інші 33%, отримують таку інформацію під час навчання.

Про порядок та критерії оцінювання більшість 100% респондентів дізнаються перед вивченням дисципліни.

На запитання «Що для вас виступає основним джерелом інформації?» були отримані відповіді: основним джерелом інформації про цілі, зміст та очікувані результати навчання, порядок та критерії оцінювання для більшості респондентів виступають викладач (67%), робоча програма чи силабус дисципліни (33%).

На питання «Чи бувало так, що будь-який елемент (цілі, зміст та очікувані результати навчання, порядок та критерії оцінювання) змінювався під час вивчення дисципліни?» 67% учасників анкетного опитування відповіли «Скоріше ні», 33% завагалися з відповіддю.

100% опитаних здобувачів вищої освіти знають про види робіт, які необхідно буде виконувати в рамках навчальної дисципліни.

На питання «Чи знаєте Ви заздалегідь про кількість балів, у які оцінюються всі види роботи, передбачені із дисципліни?» від респондентів було отримано 100% відповідей «Так» та «Скоріше так».

За результатами анкетного опитування визначено, що основним джерелом інформації про «політику навчальної дисципліни» (невчасно виконані завдання, пропущені заняття (лікарняні, мобільність); плагіат, академічна доброчесність, поведінка в аудиторії тощо) в Університеті виступає викладач (100% респондентів).

100% респондентів своїми відповідями засвідчили, що «політика навчальної дисципліни» не змінюється або скоріше не змінюється під час вивчення навчальної дисципліни.

У результаті обговорення результатів анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва прийнято наступні рішення (протокол № 2 від 09.09.2024):

  1. Викладачам, які забезпечують навчальний процес за ОП, перед початком викладання навчальної дисципліни повідомляти здобувачів про наявну «політику навчальної дисципліни» (невчасно виконані завдання, пропущені заняття (лікарняні, мобільність); плагіат, академічну доброчесність, поведінку в аудиторії.
  2. Викладачам, які забезпечують навчальний процес за ОП, на початку вивчення дисципліни акцентувати увагу здобувачів ОП, що вичерпна інформація про цілі, зміст та очікувані результати навчання, порядок та критерії оцінювання міститься у робочих програмах та силабусах дисциплін, які розміщені у вільному доступі на сайті ДонНУЕТ і системі дистанційного навчання Moodle.

 

 

3 разів прочитано