Результати анкетування ЗдВО, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Ресторанні технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти
Опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Ресторані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти за змістом анкети SQ 4 «Опитування здобувачів вищої освіти (фокус-груп) щодо навчального навантаження» проводилось у формі онлайн-опитування у період з 02.09.2024 р. по 05.09.2024 р. із використанням сервісу Microsoft Forms.
З огляду на порівняно вузьку тему опитування і подібність оцінюваних показників, анкета мала вигляд переліку критеріїв, які респонденти мали оцінити за 5-бальною шкалою (від «1» – «повністю не задовольняє» до «5» – «повністю задовольняє»). Відповіді здобувачів вищої освіти на питання «Оцініть, будь ласка, навчальне навантаження за запропонованими критеріями…» отримали середню оцінку від 4,4 до 4,9 балів.
Виходячи з середніх оцінок, найвище опитані здобувачі вищої освіти оцінили власну задоволеність такими аспектами навчального навантаження:
– оптимальність навчального навантаження в день з однієї дисципліни згідно з Вашим розкладом занять (4,9);
– актуальність розміщеної на сайті Університету інформації стосовно навчального навантаження (навчальні плани, графіки навчального процесу, розклад занять тощо) (4,8);
– оптимальність загального навчального навантаження в день (загальна кількість навчальних пар) згідно з Вашим розкладом занять (4,8);
– оптимальність лекційного навантаження в день (загальна кількість пар лекційних занять) згідно з Вашим розкладом занять (4,8);
– оптимальність термінів виконання календарного плану при написанні курсових робіт (проектів) (4,7);
– рівень Вашої обізнаності щодо порядку та критеріїв оцінювання видів робіт, які потрібно виконати (4,7);
– рівень Вашої обізнаності щодо порядку та термінів здачі щодо видів робіт, які потрібно виконати (4,6);
– оптимальність частки самостійної роботи з навчальних дисциплін (4,6);
Найнижчі середні оцінки отримали такі аспекти навчального навантаження:
– оперативність реагування адміністрації Університету на Ваші запити щодо навчального навантаження (4,4);
– оптимальність термінів виконання завдань самостійної роботи з навчальних дисциплін (4,4);
– оптимальність термінів виконання індивідуальних завдань з навчальних дисциплін (4,4);
– розклад занять (4,3).
Пропозицій щодо покращення навчального навантаження здобувачами вищої освіти надані не були.
Таким чином, опитування здобувачів ОП «Ресторані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти щодо навчального навантаження свідчить, що здобувачі ВО оцінили обсяг навчального навантаження як скоріше оптимальний, час відведений на самостійну роботу та виконання індивідуальних завдань не повністю відповідає потребам здобувачів ВО, кількість аудиторного навантаження сприяє формуванню програмних результатів навчання.
За результатами обговорення анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва запропоновано НПП, які викладають навчальні дисципліни на ОП «Ресторані технології» другого (магістерського) рівня вищої освіти провести моніторинг навчальних ресурсів, що використовуються, з метою визначення оптимальності термінів та обсягів виконання завдань самостійної роботи та індивідуальних завдань.