ОПИТУВАННЯ МАГІСТРІВ ОСВІТНЬО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПРОГРАМИ «ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ТОРГІВЛЯ» ЩОДО ПОЛІТИКИ ТА ПРОЦЕДУРИ ВРЕГУЛЮВАННЯ КОНФЛІКТНИХ СИТУАЦІЙ

02.09-05.09.2024 було проведено опитування здобувачів вищої освіти, які навчаються на освітньо-професійній програмі «Підприємництво та торгівля» другого (магістерського) рівня вищої освіти, щодо політики та процедури врегулювання конфліктних ситуацій. За результатами анкетування встановлено, що система попередження та врегулювання конфліктних ситуацій в ДонНУЕТ є дієвою та ефективною, проте інформація про механізми врегулювання можливих конфліктів повинна доводитись до здобувачів освіти не лише через нормативні документи на інформаційних ресурсах Університету, а й у всі інші можливі способи для максимального охоплення та досягнення високого рівня обізнаності цільової аудиторії з відповідних питань.

Проведене опитування дозволило з’ясувати, що:

75% респондентів вважають, що вони досить добре ознайомлені із процедурою розв’язання конфліктних ситуацій в Університеті, у т.ч 50% респондентів послалися на Кодекс етики та гідності,  як основний документ, що визначає особливості врегулювання конфліктних ситуацій;

100% респондентів у якості заходів, що вживаються в Університеті для запобігання виникнення конфліктних ситуацій, назвали ознайомлення з офіційними документами щодо запобігання та врегулювання конфліктних ситуацій в ДонНУЕТ;

75% респондентів не стикалися у межах Університету з конфліктами на рівні «студент-студент»; 100% респондентів не стикалися у межах Університету с конфліктами на рівні «студент-викладач»; 100% респондентів не стикалися у межах Університету с конфліктами на рівні «батьки-викладач (адміністрація)»;

100% респондентів, які стикалися із конфліктними ситуаціями в Університеті на рівні «студент-студент», у якості причини конфлікту називали різницю в ціннісних орієнтаціях;

100% респондентів, які стикалися із конфліктними ситуаціями в Університеті на рівні «студент-викладач», у якості причини конфлікту називали методику викладання (незрозуміле пояснення, безсистемність викладу матеріалу, складна мова пояснень, часткове чи поверхове розкриття теми тощо);

100% респондентів не стикалися із випадками булінгу, сексуальних домагань, дискримінації та корупції в Університеті, тому вони не змогли відповісти на питання щодо рівня ефективності реагування адміністрації на зазначені випадки.

В результаті обговорення результатів анкетування на засіданні кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва прийнято наступні рішення (протокол № 2 від 09.09.2024):

Результати опитування здобувачів вищої освіти взяти до відома.

Гаранту ОП повторно ознайомити здобувачів ВО з процедурою розв’язання конфліктних ситуацій у ДонНУЕТ та з положеннями Про запобігання та протидію булінгу та Про процедури вирішення конфліктних ситуацій.

 

 

 

3 разів прочитано