DonNUET invites you to study

A new specialty has been opened in DonNUET


"035. Philology" "035.41 Germanic languages ​​and literature (translation incl.)"
previous arrow
next arrow
Slider
Image
March 31, 2020

Лікувальне харчування: сучасний аспект

There is no translation available.На правах майже професіоналів у сфері суспільного харчування, ми спробуємо дати…
March 26, 2020

Засідання Навчально-методичної ради ДонНУЕТ

There is no translation available.У Донецькому національному університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського 02…

WINDOWS OPPORTUNITIES

Вікно можливостей

FOR DISCUSSION

Вікно можливостей

EVENT CALENDAR

Вікно можливостей

OUR PARTNERS

Slider
There is no translation available.

                                                                   Гришина Юлія Миколаївна: досьє, біографія, кар'єра, компромат, фото

                                                                                                     НАРОДНИЙ ДЕПУТАТ УКРАЇНИ

                                                                                                         Гришина Юлія Миколаївна

                                                                 01008, м. Київ, вул. Грушевського, 5, +38 (044) 255-38-79, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

                                                          _____________________________________________________________________________

                                                                                                                                                                                              Керівникам вищих

                                                                                                                                                                                              навчальних закладів України

 

                                                                                                            Шановні пані та панове!

 

В умовах сьогодення наша країна, як і весь світ, опинилась перед загрозами, пов’язаними з поширенням коронавірусної інфекції COVID-19. Статистичні дані щодо COVID-19 в Україні, досвід Китаю, Італії, Іспанії, Сполучених Штатів Америки та інших країн свідчать, що вірус і надалі поширюватиметься з надзвичайною швидкістю, забираючи життя тисяч громадян по всьому світу. Продовження Кабінетом Міністрів України карантину до 24 квітня 2020 р., запровадження режиму надзвичайної ситуації на території країни вказує на усвідомлення українською владою небезпеки COVID-19.

Як свідчить світовий досвід, поширення COVID-19 гостро поставило питання щодо недостатності місць в лікарнях для прийняття тяжкохворих, браку життєво необхідного обладнання для їх порятунку, та, найголовніше, медичного персоналу. В умовах боротьби за життя кожного хворого основне навантаження лягає на медичних працівників, яким доводиться працювати понаднормово в важких як фізично, так і психоемоційно умовах. Попри те, що основна увага зосереджується на боротьбі з COVID-19, щоденно до лікарень поступають хворі з інфарктами, інсультами, травмами, які потребують хірургічного втручання та постійного медичного нагляду.

Такі виклики, як ніколи, потребують активізації та об’єднання зусиль всіх громадських та державних інституцій, установ та організацій. Не повинні лишатись осторонь й заклади вищої освіти, які мають змогу зробити посильний внесок в запобігання COVID-19 та допомогу у порятунку хворих.

В першу чергу, допомога може бути надана шляхом придбання життєво необхідних апаратів штучної вентиляції легень, апаратів для нагнітання кисню, балонів кисню, кварцових ламп та їх передання лікарням. Навіть придбання 1 апарату штучної вентиляції легень кожним закладом вищої освіти зможе врятувати десятки життів наших громадян.

По-друге, це залучення студентів-волонтерів. Враховуючи, що під час пандемії допомоги потребує вразлива категорія населення, люди похилого віку, які повинні максимально обмежити контакти, а також не можуть виходити за ліками, продуктами за станом здоров’я, важливо створити волонтерський студентський рух. Студенти 3-5 курсів будь-якого закладу вищої освіти можуть залучатись як волонтери для підтримки соціально вразливої категорії громадян,  чим також суттєво будуть сприяти обмеженню поширення COVID-19.

Студентів-медиків старших курсів можна залучати на волонтерських засадах на допомогу сімейним лікарям, для догляду за пацієнтами у відділеннях лікарень, в яких не перебувають хворі на COVID-19.

Студенти-медики 3-х курсів можуть залучатись на волонтерських засадах після проходження відповідної підготовки до роботи в лікарнях, поліклініках (сестра медична, сестра медична поліклініки) під наглядом і керівництвом лікарів. З цією метою можливо розробити сертифіковані онлайн-курси та присвоїти студентам 3 курсів кваліфікацію сестри медичної, сестри медичної поліклініки, фельдшера. Це непросто для впровадження, але можливо.

Сформовані закладами вищої освіти списки студентів-волонтерів необхідно передати Міністерству освіти і науки України.

Слід відзначити, що в нас вже є приклад активної діяльності зі сторони закладів вищої освіти у сфері боротьби з COVID-19.

Національний університет «Одеська юридична академія» та Міжнародний гуманітарний університет, об’єднавши зусилля, створили Центр боротьби з епідеміями, протидії коронавірусу і захисту від пандемії COVID-19, а також Медичну клініку. Облаштовуються палати для надання екстреної медичної допомоги. До роботи залучаються провідні фахівці-викладачі, кандидати,

доктори медичних наук, які мають практичний досвід роботи. Університетами закуплено 2 сучасні апарати штучної вентиляції легень, апарат для нагнітання кисню, 10 балонів кисню, кварцові лампи, безконтактні термометри, 1000 літрів антисептичної рідини, 5 тисяч експрес-тестів для перевірки на COVID-19. Колектив Вищого об’єднаного професійно-технічного училища сфери послуг Національного університету «Одеська юридична академія» відшиває понад 200 масок в день, використовуючи матеріал, закуплений Університетом. Студенти 3-6 курсів Одеського медичного інституту МГУ виявили бажання надати волонтерську допомогу медичним установам м. Одеси.

Такі заходи дозволять суттєво підтримати місто в боротьбі з COVID-19.

COVID-19 – виклик всьому суспільству. Від кожного з нас залежить успішність боротьби з пандемією та мінімізація її наслідків.

Щоб не повторити трагічний досвід провідних країн світу, деякі з яких щоденно втрачають понад півтисячі громадян, закликаю всі заклади вищої освіти долучитись до вжиття заходів з протидії COVID-19, шляхом:

- придбання необхідного для лікарень обладнання;

- залучення медиків-студентів на волонтерських засадах на допомогу лікарням та поліклінікам;

- облаштування на базі ЗВО палат або великих приміщень для надання екстреної медичної допомоги;

- розроблення та проведення профільними закладами освіти у сфері підготовки медичних працівників онлайн-курсів з підготовки студентів-волонтерів до роботи в умовах поширення COVID-19;

- придбання матеріалів та організації пошиття захисних масок, костюмів для медичних працівників.

Якщо якась допомога потрібна від мене, звертайтеся! Завжди буду рада допомогти!

 

З повагою,

Голова підкомітету

з питань вищої освіти,

народний депутат України                                                                                                                                                           Ю.М. Гришина

 

СЕДО ВЕРХОВНОЇ РАДИ УКРАЇНИ                                                                                                                        Апарат Верховної Ради України

                                                                                                                                                                                   № 428д9/9-2020/22296 від 01.04.2020

 

Підписувач: ГРИШИНА ЮЛІЯ МИКОЛАЇВНА

Сертифікат: 2B6C7DF9A3891DA10400000005780B00AE347401

Дійсний до: 31.03.2021 23:59:59

 

There is no translation available.

У Донецькому національному університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського 02 квітня о 10 годині відбудеться засідання Навчально-методичної ради. У відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України № 11 від 11.03.2020 р., листа МОН України № 1/9-154 від 11.01.2020 р. та наказу в. о. ректора ДонНУЕТ № 62 від 12.03.2020 р. засідання буде проходити в он-лайн режимі по скайпу.

В  порядку денному заплановано розгляд наступних питань:

  1. Про закріплення дисциплін за кафедрами, затвердження каталогу дисциплін Університету. (Доповідач: керівник навчального відділу Ляшенко О. С.)
  2. Про оновлення (коригування) методичного забезпечення дисциплін на 2020-2021 н. р. (Доповідач: перший проректор Никифоров Р.П.)
  3. Про результати проведення профорієнтаційної роботи у період з вересня 2019 по березень 2020 р. Напрямки роботи на 2020 р. (Доповідач: фахівець центру зв'язків з громадськістю та профорієнтації Шаповалова І.В.)
  4. Про виконання плану видань навчально-методичної літератури кафедрами Університету. Рекомендація до друку навчально-методичних видань кафедр. (Доповідач: керівник відділу інноваційних освітніх технологій Літус О.Є.)
  5. Про розгляд і рекомендацію до затвердження навчальних планів, на 2020-2021 н. р. (Доповідач: керівник навчального відділу Ляшенко О. С.)
  6. Про моніторинг готовності кафедр до проведення атестаційних екзаменів. (Доповідач: перший проректор Никифоров Р.П.)
  7. Різне.

Додатково на  засіданні можуть бути розглянуті позапланові питання,  ініційовані членами Навчально-методичної ради,  науково-педагогічними працівниками, адміністрацією Університету.

There is no translation available.

На правах майже професіоналів у сфері суспільного харчування, ми спробуємо дати вам корисні поради щодо харчування під час пандемії коронавірусу. Розуміємо, що такої інформації зараз багато у всесвітній павутині, але може хтось візьме для себе щось нове, корисне або згадає щось старе, забуте.

Людина не завжди уважно ставиться до свого здоров’я. Ми мало рухаємося, швидко втомлюємося і не часто виходимо на прогулянки. Також важливим фактором здоров’я є харчування, особливо зараз, коли новий тип коронавірусу стрімко розповсюджується цілим світом. Небезпечний вірус викликає загрозу та знервованість абсолютно в усіх країнах, люди приймають безпрецедентні заходи захисту, від медичної обробки оточуючого середовища до ізоляції різних верств населення під час карантину.

Поки вчені розробляють різні види вакцини від коронавірусу, лікарі нагадують, що ГРВІ та інші види грипу не менш небезпечні. Щоб не захворіти треба дотримуватися жорстких правил особистої гігієни, носити індивідуальну маску, не торкатися обличчя руками, частіше мити долоні або обробляти їх спиртовими розчинами, дотримуватися дистанції між людьми до двох метрів.

Також, щоб не захворіти, крім загартування, рухової активності та здорового сну потрібне ще спеціальне лікувальне харчування. «Харчування безпосередньо впливає на розвиток, формування, самопочуття кожної людини, а також на фізичний і розумовий стан особистості. Здоров’я залежить від харчування більше, ніж від іншого окремого фактору», як зазначив лікар Сербел.

Саме тому актуальна тема лікувально-оздоровчого харчування розгорнута на виставці-презентації «Лікувальне харчування – сучасний аспект» у бібліотеці Навчально-наукового інституту бізнесу та гостинності Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського.

Різноманітні книжкові видання розповідають про лікувальні властивості харчових продуктів, на основі сучасних наукових досягнень пропонують знання про здорове і збалансоване харчування, як один із факторів, що має захистити від різних інфекційних захворювань та зберегти здоров’я кожної людини, незалежно від віку. Також наводяться відомості про основні речовини, що є у складі харчових продуктів, та які мають лікувальні, корисні й споживчі властивості Надані також деякі рекомендації про поєднування продуктів та про їх використання в лікувальному і профілактичному харчуванні при різних захворюваннях.

Окрім напоїв (наприклад, «антивірус» або напій із корицею, лимоном, журавлиною та гранатом), корисні джеми і варення із яблук, журавлини, лимону, груші, пряностей типу розмарину, кардамону, імбиру, духмяного перцю та інших.

Наприклад, вітамінний сонячний смузі має вміщувати: свіжовижатий апельсиновий та лимонний сік – 300 г, сік моркви – 100 г, невелике подрібнене яблуко – 50 г та ложку меду.

Також дуже корисні певні продукти антибактеріальної та противірусної дії. Наприклад:

  • Корисні чаї (з калиною, малиною, смородиною, лимоном, медом або імбиром).
  • Справжній бджолиний мед краще поєднується з чаєм та лимоном.
  • Живі йогурти, кисломолочні продукти.
  • Каші з цільного борошна. Наші пращури були цілком праві, вживаючи їх досить часто, бо каші – це джерело вітамінів і мікроелементів, зокрема селену, магнію та цинку.
  • Фрукти та овочі різних видів. Лікарі закликають щоденно вживати їх до 3-5 порцій для надходження до організму потрібної кількості вітамінів, мінералів та фітонутрієнтів.
  • До цього ряду обов’язково включаємо квашену капусту, лук і часник!
  • М’ясо ‒ яловичину та курятину. В курячому бульйоні вміщується практично увесь набір амінокислот, необхідних для блокування запалювальних та інфекційних процесів.
  • Продукти, що мають вітамін D. ‒ лосось, скумбрія, сардини та рослинні масла.

Будьте здорові! 

Привіт із Маріуполя!

Коронавірус: чи небезпечні продукти харчування – новини на УНН ...

There is no translation available.

Шановні студенти!

Запрошуємо взяти участь у соціальній програмі Scholarship.

Головний приз - гранти (стипендія) на сплату року навчання в українському ВНЗ.

There is no translation available.

25 березня 2020 р. відбулося чергове засідання Науково-технічної ради Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Засідання проходило в режимі skype-конференції.

На засіданні були присутні 9 осіб із 12 загального складу Науково-технічної ради:

Чернега О. Б. - в.о. ректора, д.е.н., професор;

Никифоров Р. П. – перший проректор, к.т.н., доцент;

Кожухова Т.В. - проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків та розвитку, д.е.н., доцент;

Бочарова Ю. Г. – завідувач кафедри економіки та міжнародних відносин, д.е.н., доцент;

Горіна Г. О. – завідувач кафедри туризму та країнознавства, д.е.н., професор; Іванова Н. С. – завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування, д.е.н., професор;

Омельченко О. В. – завідувач кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання, к.т.н., доцент;

Горяйнова Ю.А. - доцент кафедри технології в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва, кандидат технічних наук, доцент;

Сімакова О.О. - доцент кафедри технології в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва, кандидат технічних наук, доцент.

На черговому засіданні члени Науково-технічної ради розглянули питання порядку денного й одноголосно ухвалили рішення щодо рекомендації до друку таких колективних монографій ДонНУЕТ:

  • «Інноваційні технології десертної продукції на основі білково-вуглеводного напівфабрикату» (кафедра технології в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва);
  • «Інноваційний розвиток підприємств в парадигмі інтелектуалізації економіки» (кафедра економіки та бізнесу).
There is no translation available.

files12

 

 

Шановні колеги!

Запрошуємо Вас прийняти участь у

І-й Міжнародній науково-практичній інтернет-конференції “Інноваційний розвиток готельно-ресторанного господарства та харчових виробництв”,

що відбудеться 24 квітня 2020 року.

 

Мета конференції – узагальнення результатів сучасних досягнень та сприяння розвитку наукових досліджень у харчовій промисловості, ресторанному та готельному господарстві.

 

Тематичні напрями роботи конференції:

  1. СВІТОВІ ДОСЯГНЕННЯ ТА ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В РЕСТОРАННОМУ ГОСПОДАРСТВІ.
  1. УДОСКОНАЛЕННЯ ПРОЦЕСІВ ТА ОБЛАДНАННЯ ХАРЧОВИХ ВИРОБНИЦТВ: НОВАЦІЇ, ЕКОЛОГІЧНІСТЬ, ЕНЕРГОЕФЕКТИВНІСТЬ.
  1. СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЬНО-РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ.

Робочі мови конференції: українська, англійська, польська. Форма участі – заочна.

Для участі в конференції необхідно до 17 квітня 2020 р. надіслати на електронну адресу оргкомітету This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. матеріали (1 або 2 повні сторінки) та заявку на участь у конференції.

Після одержання матеріалів оргкомітет обов’язково надсилає повідомлення з підтвердженням факту прийняття їх до публікації.

За результатами роботи конференції планується видання друкованого збірника матеріалів з присвоєнням номера ISBN.

Кожен учасник конференції отримає електронний варіант збірника матеріалів в форматі pdf.

Збірник матеріалів конференції буде доступний до перегляду та завантаження на сайті Університету після 27.04.2020 р.

 

Вимоги до оформлення матеріалів:

Обсяг матеріалів повинен складати 1 або 2 повні сторінки. Матеріали подаються в електронній версії файлу формату *.doc або *.docх, шрифт Times New Roman, розмір 14, інтервал 1,0, формат паперу - А4, поля - по 2 см з усіх боків. Формули набираються в редакторі формул Microsoft Equation.

Назва матеріалів друкується по центру (14 пт., прописні літери, напівжирний шрифт); через 1 міжрядковий інтервал – прізвище та ініціали автора (співавторів), науковий ступінь, вчене звання (малі літери, напівжирний); нижче – назва організації та місто (звичайний шрифт, курсив); через 1 міжрядковий інтервал – текст доповіді.

Ілюстрації слід нумерувати арабськими цифрами наскрізною нумерацією.

Наприклад: Рис. 1 – Порівняльна характеристика... (шрифт 14, напівжирний).

Таблиця розміщується під текстом, в якому вперше подано посилання на неї. Таблиці виконуються тільки у книжковій орієнтації. Наприклад: Таблиця 1 – Показники... (шрифт 14, напівжирний).

Розміри рисунків і таблиць не повинні перевищувати розміри текстового поля.

Не слід подавати в матеріалах список використаних джерел (список літератури).

Назва файлу повинна відповідати прізвищу першого автора. У темі повідомлення вказати: «Матеріали на інтернет-конференцію». Матеріали, що не відповідатимуть встановленим вимогам, розглядатися не будуть.

Матеріали конференції будуть надруковані БЕЗОПЛАТНО та в авторській редакції.

Відповідальність за достовірність інформації залишається за авторами матеріалів.

 

Адреса комітету:

50005, м. Кривий Ріг, вул. Трамвайна, 16, ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського.

Науковий комітет буде вдячний, якщо Ви ознайомите з цією інформацією своїх колег,

зацікавлених взяти участь у роботі конференції.

There is no translation available.

                                                                          Картинки по запросу "донецький національний університет економіки і торгівлі імені михайла туган-барановського" 

Сьогодні, 26 березня 2020 р., відбулося чергове засідання Вченої ради Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського. Засідання проходило в он-лайн режимі.

Засідання розпочалося з привітання в.о. ректора Університету Чернеги О. Б. і НПП з отриманням вченого звання професора (Слободянюк Н. О., завідувача кафедри фінансів та банківської справи, д.е.н., доцента) та вченого звання доцента (Назаренко І. А. – к.т.н., доцент кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва).

На засіданні у Skype були присутні 18 осіб із 25 загального складу Вченої ради: Чернега О. Б., в.о. ректора Університету, д.е.н., професор; Богатирьова Г. А. – учений секретар, доцент кафедри туризму та країнознавства, к.пед.н., доцент; Барабанова В. В. – директор ННІРБТ, к.е.н., доцент; Бочарова Ю. Г. – завідувач кафедри економіки та міжнародних відносин, д.е.н., доцент; Горіна Г. О. – завідувач кафедри туризму та країнознавства, д.е.н., професор; Іванова Н. С. – завідувач кафедри маркетингу, менеджменту та публічного адміністрування, д.е.н., професор; Літус О. Є. – керівник відділу інноваційних освітніх технологій; Лохман Н. В. – завідувач кафедри економіки та бізнесу, д.е.н., доцент; Омельченко О. В. – завідувач кафедри загальноінженерних дисциплін та обладнання, к.т.н., доцент; Нєізвестна О. В. – директор ННІЕУА, к.е.н., доцент; Никифоров Р. П. – перший проректор, к.т.н., доцент; Ніколайчук О. А. – завідувач кафедри технологій в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва, к.е.н.; Остапенко С. А. – завідувач кафедри іноземної філології, українознавства та соціально-правових дисциплін, к.пед.н., доцент; Романуха О. М. ‒ голова первинної профспілкової організації ДонНУЕТ, к.іст.н., доцент; Снігур К. В. – керівник відділу зв’язків з громадськістю та профорієнтації; Хаврова К. С. – в.о. директора ННІБГ, к.е.н., доцент; Шендригоренко М. Т., завідувач кафедри обліку та аудиту, к.е.н., доцент; Яковенко Ю. В. – аспірант.

На черговому засіданні Вченої ради були розглянуті планові питання порядку денного й ухвалені рішення:

  1. Про виконання Стратегії розвитку Університету до 2020 р.: програма 7 «Самореалізація та професійне зростання». Ухвалили рішення щодо: внесення змін до Стратегії; розробки плану підвищення кваліфікації НПП на 2020 р.; розробки плану заходів щодо участі викладачів у англомовних освітніх програмах, міжнародних освітніх і наукових проєктах; запровадження в дію Положень «Про конкурси ДонНУЕТ» та «Про гранти Університету»; розробки плану підготовки до проведення конкурсного відбору в 2020 р. на отримання грантів Університету для виконання наукових досліджень.
  2. Стан виконання програми 4 «Підвищення якості освітньої діяльності Стратегії розвитку Університету до 2020 р. Ухвалили рішення щодо розробки пропозиції щодо інтеграції інструментів антиплагіатної перевірки письмових робіт до платформи moodle.donnuet.edu.ua.
  3. Про діяльність Ради молодих учених ДонНУЕТ. Прийнято рішення про призначення головою Ради молодих учених Янковського В. А.
  4. Про організацію профорієнтаційної роботи ННІ Університету. Ухвалили рішення про забезпечення виконання в повному обсязі заходів профорієнтаційної роботи до кінця 2019-2020 н.р. й розробки плану заходів на 2020-2021 н.р.
  5. Про затвердження програм вступних іспитів, співбесід, фахових вступних випробувань та білетів для вступу на навчання у 2020 р.
  6. Про рекомендацію до друку колективних монографій. Ухвалили одноголосно рекомендувати до друку колективні монографії: кафедри технології в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва «Інноваційні технології десертної продукції на основі білково-вуглеводного напівфабрикату» й монографію кафедри економіки та бізнесу «Інноваційний розвиток підприємств в парадигмі інтелектуалізації економіки».
  7. Про зміну наукового керівника здобувача вищої освіти ступеня доктора філософії.
  8. Звіт про виконання рішень Вченої ради за березень 2020 р. – внесені терміни коригувальних дій щодо виконання п. 6, 7, 8.
  9. Про внесення змін до Положення П ДонНУЕТ 02.01-01-2020 «Про організацію освітнього процесу» – зміни затверджені одноголосно.
There is no translation available.

  Картинки по запросу "міністр освіти і науки україни"

Загальнонаціональний карантин, який мав тривати до 3 квітня 2020 року включно, продовжено на 21 день - до 24 квітня 2020 року включно. Відповідне рішення Уряд ухвалив 25 березня 2020 року.

Таким чином, усі заклади освіти незалежно від форми власності та сфери управління мають продовжити карантинні заходи до відповідного терміну.

https://mon.gov.ua/ua/news/zagalnonacionalnij-karantin-prodovzheno-do-24-kvitnya-rishennya-uryadu?fbclid=IwAR27gvpVa1k6hjd5PzaGwYXMJDIOCFZ-SnY_fJEkZHj7xnr4lLbOLKf2lA0

There is no translation available.

                                                                      Картинки по запросу "донецький національний університет економіки і торгівлі імені михайла туган-барановського"

Засідання Вченої ради Донецького національного університету економіки і торгівлі імені Михайла Туган-Барановського відбудеться 26 березня об 11.00 і буде проходити в он-лайн режимі по скайпу у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України № 11 від 11.03.2020 р., листа МОН України № 1/9-154 від 11.01.2020 р. та наказу в.о. ректора ДонНУЕТ № 62 від 12.03.2020 р.

До порядку денного включено такі основні питання:

  1. Про виконання Стратегії розвитку Університету до 2020 р.: програма 7 «Самореалізація та професійне зростання» ‒ доповідач перший проректор Никифоров Р. П.
  2. Стан виконання програми 4 «Підвищення якості освітньої діяльності Стратегії розвитку Університету до 2020 р.» (задача 2: Використання можливостей інтерактивної платформи Moodle та інтенсифікація самостійної роботи студентів) – доповідач перший проректор Никифоров Р. П.
  3. Про діяльність Ради молодих учених ДонНУЕТ – доповідач проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків та розвитку Кожухова Т. В.
  4. Про затвердження розміру плати за надання освітніх послуг в ДонНУЕТ імені Михайла Туган-Барановського в 2020-2021н.р. – доповідач проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків та розвитку Кожухова Т. В.
  5. Про організацію профорієнтаційної роботи ННІ – директори Навчально-наукових інститутів Університету.
  6. Про затвердження програм вступних іспитів, співбесід, фахових вступних випробувань та білетів для вступу на навчання у 2020 р. ‒ доповідач відповідальний секретар Приймальної комісії Коренець Ю. М.
  7. Про рекомендацію до друку колективних монографій – доповідач проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків та розвитку Кожухова Т. В.

7.1. Монографія кафедри технології в ресторанному господарстві, готельно-ресторанної справи та підприємництва «Інноваційні технології десертної продукції на основі білково-вуглеводного напівфабрикату».

7.2. Монографія кафедри економіки та бізнесу «Інноваційний розвиток підприємств в парадигмі інтелектуалізації економіки».

  1. Про зміну наукового керівника здобувача вищої освіти ступеня доктора філософії – доповідач проректор з науково-педагогічної роботи, міжнародних зв’язків та розвитку Кожухова Т.В.
  2. Звіт про виконання рішень Вченої ради за березень 2020 р. – доповідач учений секретар Університету Богатирьова Г. А.

Також на черговому засіданні колегіального органу можуть бути розглянуті позапланові питання порядку денного («Різне») залежно від їх надходжень до секретаріату Вченої ради.